چرا آیا بیماران دیالیزی مبتلا به نارسایی کلیه خسته
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا آیا بیماران دیالیزی مبتلا به نارسایی کلیه خسته

احساس خستگی می تواند یکی از شکایات در میان بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی تحت دیالیز. این مقاله به شما بگویم که تنها به همین دلیل دیالیز باعث بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نیز خسته درمان جدید برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی.

چرا بیماران دیالیزی مبتلا به نارسایی کلیه خسته شده اید؟

اولین دولت از کم خونی است. در مورد سطح هموگلوبین و آهن بپرسید. اگر کم خونی داشته باشید، ممکن است احساس خستگی.

وضعیت هیدراتاسیون خود را بررسی کنید. اگر شما در حال به دست آوردن وزن بیشتر از مقدار مناسب یا مناسب بین درمان است، شما ممکن است احساس "شسته" و یا ضعیف به عنوان یک نتیجه از تغییر در مایعات برای حذف مایع اضافی می باشد.

اطمینان حاصل کنید که شما در حال بدست گرفتن ویتامین کلیوی اگر آن را مناسب برای شما است. مواد مغذی در طول دیالیز از دست داده و این را باید جایگزین کرد. ویتامین کلیه است به طور خاص طراحی شده برای پاسخگویی به نیازهای بیماران دیالیزی.

برخی از بیماران دیالیزی از استرس، اضطراب شدید و نگرانی، که می تواند دلیل دیگری برای ایجاد خسته رنج می برند.

چگونه برای کمک به بیماران با ریشه نارسایی کلیه؟

به عنوان یک ماده در واقع، علاوه بر خستگی، برخی بیماران دیالیزی ممکن است مشکلات دیگری مانند افت فشار خون، تهوع، استفراغ، خارش، گرفتگی عضلانی را تجربه کنند. بنابراین هیچ بیمار مایل به تحت بیماران همودیالیز و دیالیز برخی می خواهند برای خلاص شدن از آن را پس از یک دوره از زمان است.

در اینجا ما به شما یک سوال بپرسم؟ اگر تحت دیالیز هستند، برای چه مدت و اگر شما هنوز هم می تواند تولید ادرار در حال حاضر؟ اگر شما هنوز هم یک مقدار مشخصی از ادرار داشته باشد، این به این معنی خون کم هنوز هم می تواند به کلیه ها جریان یابد. در این مورد، مواد فعال از داروها را می توان به طور مستقیم به آسیب کلیوی گرفته شده به بازی نقش، به طوری که تعمیر کلیه آسیب و بهبود عملکرد کلیه است. شما می توانید با بیماری kidney-support@hotmail.com ایمیل و یا ترک یک پیام در باس.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، دیالیز را خسته ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: